Qué pasa Cacarots…?

Avui va de Bola de Drac amics,

I és que tot bé del que has viscut quan erets petit. M’agradaria començar pel primer joc de Bola de Drac que vaig probar…però no ho faré així, començaré amb el primer videojoc que es va editar i que no era ni de nintendo ni de la Atari sinó de Epoch Cassete Vision, no us el podeu perdre!

Aquesta banda sonora em recorda al post de la setmana pasada..ufff. Doncs bé si aquest era el primer joc de BD, jo em vaig “desvirgar” amb: Dragon Ball Final Bout. Us deixo amb la intro:

Corria l’any 1997 i jo em vaig delaitar amb el primer joc de Dragon Ball dissenyat amb gràfics completament poligonals. La veritat és que hi jugava a casa d’un vehí que tenia la play (jo tenia la nintendo) i sovint m’havia de quedara a sopar a casa seva per acabar amb la partida… Es que el tiu el dominava molt i jo per fer un kamehame em deixava tota les gemma del dit gros…No erem tan delicats com ara amb el Joystick, amb lo maco que era arribar a casa amb el dit vermell.

(Al minut 3:15 hi ha un Kamehame, impresionant ehh…es tan poligonal…)

Doncs si a primera vista ja es veu que esta molt i molt atrassat si ho comperamem amb la última edició del joc Dragon Ball Z Ultimate Tenkaichi, és surrealista L’aposta més forta fins el moment, superant-se tècnicament i donant molt de parlar, recalcant la historia del manganime original de Dragon Ball. Modes de joc:  Historia, Heroe (on tu en crees el personatge…), Online, Entrenament, Batalla… jutgeu vosaltres mateixos.

En fi em venia de gust parala una mica més d’aquest mite de forma personal i així presentar un nou joc. Coincideix amb l’època en que aqui Catalunya tornen a trasmetre Bola de Drac Z i entre crítiques i nostàlgies m’ha sortit la vena superguerrera. Tot aixó bé d’una llarga conversa entre un membre d’aquest èquip que de ben segur us parlarà del mateix mite en un post o altre.

Ja que estem nostàlgics del tot us deixo amb un fragment que em miro molt sovint, és del saló del manga, i correspon a la conferencia que van fer el doblador del goku (Marc Zanni) i el del vegeta(Joan Sanz) – al minut 8:42 interpreten un fragment de la seire-  Suposo que ja ho ha vist tothom pero només ho volia compartir!!

Fins la setmana que bé pallassos! Sou una colla de manefles!

N-Joy!

Jordi Roy

Vegeta: “Vosaltres aneu a casa i preneu-vos un got de llet calentó”

·Live a Good Life


One response to “Qué pasa Cacarots…?

  • riccardodinatale

    Uole! jajaja Recordo que aquell any quasivaig a veure aixó de Bola de Drac! jajaja.. Pero no va poder ser.

    No vaig fer-me viciades jot mb el Final Bout, encara al tinc, allà, al meu armari com a joc intocable de la PSX! ^^

Deixa un comentari

